مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-21اجتماعي

آتش سوزی 50 هکتاری در عرصه های جنگلی گیلان/ وزش باد سبب سقوط درختان شد


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، از آتش سوزی 50 هکتاری در عرصه های جنگلی استان گیلان خبر داد و گفت: در هفت شهرستان آتش سوزی داشتیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، از آتش سوزی 50 هکتاری در عرصه های جنگلی استان گیلان خبر داد و گفت: در هفت شهرستان آتش سوزی داشتیم.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، از آتش سوزی 50 هکتاری در عرصه های جنگلی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: بر اثر وزش باد گرم شدید از روز شنبه تاکنون در هفت شهرستان گیلان شاهد وقوع حریق بودیم.

وی قسمتی از مناطق جنگلی شهرستان های سیاهکل، رودبار، لاهیجان، شفت، رشت، فومن و تالش را درگیر حریق دانست و تصریح کرد: آتش سوزی در مناطق جنگلی چوبر و رشکجی تالش از صبح امروز آغاز شده و هم اکنون نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان و نیروهای مردمی در حال اطفای حریق در این منطقه هستند.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان بیان اینکه آتش سوزی در مناطق جنگلی کولاک آور، جین جیرخانی و دهگای شهرستان سیاهکل به مساحت تقریبی چهار هکتار اطفا شده است، اضافه کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان هم اکنون در حال اطفای 4000 مترمربع از عرصه های طبیعی در مناطق اشکراب و گیچ این شهرستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی 50 هکتاری در عرصه های جنگلی گیلان/ وزش باد سبب سقوط درختان شد

آتش سوزی 50 هکتاری در عرصه های جنگلی گیلان/ وزش باد سبب سقوط درختان شد